Kolme blondia vaihtaa hehkulamppua. Yksi soittaa hälytysnumeroon 112. Blondi: Tarvitsemme apua. Täällä on kolme blondia vaihtamassa hehkulamppua. Operaattori: Hmmm.. Pistittekö uuden lampun? Blondi: Kyllä Operaattori: Onko päävirta kytketty? Blondi: Tietenkin. Operattori: Onko valokytkin auki? Blondi: Kyllä. Operaattori: Mutta lamppu ei siltikään pala? Blondi: Kaikki toimii hyvin. Operaattori: Mikä sitten on ongelma? Blondi: Tikkaat kaatuivat ja me kaikki loukkaannuime.
Pikku-Kalle oli päässyt vanhempiensa kanssa ravintolaan syömään. Annokset olivat niin suuria, että jokaiselle jäi jotakin lautaselle. Äiti, joka oli kovin nuuka, ilmoitti tarjoilialle: – Voisitteko tuoda minulle rasian, niin voisimme viedä ruuantähteet koirallemme? – Jippii, Kalle hihkaisi. – Mä saan koiran!