Karjalainen kansanedustaja oli kotona käydessään emännän mielestä kovin haluton aviolliseen kanssakäymiseen, jolloin emäntä moitti häntä. Mies kertoi olleensa sivistysvaliokunnan kokouksessa myöhään, eikä siksi jaksanut. Seuraavana päivänä piti talon sonnin toimittaa virkaansa. Sekin osoitti laiskuutta, jolloin emäntä huitas sitä köyden pätkällä ja sanoi vihaisesti: – Ootkos siekii olt svistysvaliokunnas?
Katsottiin iskän kanssa Miss Suomi kilpailua joskus 20 vuotta sitten. Yhdestä kilpailijasta isi totesi, että ”vartalo kuin enkelillä, naama kuin mankelilla”.
Setä: Sedän kirje pitäisi viedä postilaatikkoon, viitsitkö Kalle viedä sen? Pikku-Kalle: Ok, se sopii. Setä: Mutta tiedätkö, mikä ero on postilaatikolla ja norsun p*rseellä? Pikku-Kalle: En taida tietää? Setä: Taitaakin olla parasta, että vien itse kirjeen laatikkoon…