Jännä miten moni sellainen asia, joka oli lapsena aivan p*rs**stä, onkin aikuisena puolestaan ihan parasta. Esim. päiväunet, aikaisin nukkumaanmeno, viikonloppu kotona, paneminen jne.
Pikku-Kalle tulee kouluun tunnin myöhässä. Opettaja kysyy miksi Kalle tuli myöhässä. ”Myöhästyin koska minut ryöstettiin matkalla.” ”No mitä sinulta vietiin?” ”Läksyt.”
Tieteilijät ovat todenneet, että Jyväskylässä on maan eniten pahoinvointia. Kaupungin johto on myöntänyt, että näin onkin teoriassa, mutta ei käytännössä.