Miksi sanotaan sitä, kun repii riidan yhteydessä vaimon lempikirjan riekaleiksi?

– Sivulliseksi uhriksi
Mitä eroa on Joulupukilla ja basistilla?
-Joulupukilla on lahjoja

27.07.2020VitsitJaa
Poliisi pysäytti holtittomasti ajavan blondin, ja pyysi tätä esittämään ajokorttinsa.
”Mikä se semmoinen on?” Blondi hämmästeli.
”Se on pieni, neliskulmainen muoviläpyskä ja siinä on Teidän kuvanne”, poliisi selitti ystävällisesti.
Blondin kasvoille nousi hymy ja hän kaivoi laukustaan taskupeilin, ojentaen sen sitten poliisille.
Poliisi katsoi peiliin ja nyt oli hänen vuoronsa hämmästyä ja todeta: ”En tiennytkään, että Tekin olette poliisi!”
22.02.2023VitsitJaa
Mikä eläin on merkityksellinen?
– Relefantti
17.02.2024VitsitJaa
Miksi Suomessa siirryttiin käyttämään kaksinkertaista WC-paperia?
Piti lähettää kopio Moskovaan.

04.10.2020VitsitJaa
Olli ja Seppo olivat golfaamassa. Olli ihmetteli, kun Sepon vyöllä keikkui 25-senttinen puinen juna.

”Mistä sinä tuon olet saanut”, kysyi Olli.

”Sain sen pullon hengeltäni”, Seppo vastasi.

”Juku, onko sinulla pullonhenki,” Olli kysyi.

”Jep, tässä se on bägissäni”, sanoi Seppo ja avasi pullon, jolloin henki pomppasi esiin.

”Terve sulle”, henki sanoi ja jatkoi: ”Jos olet isäntäni kaveri, voit toivoa jotain.”

Olli mietti hetken ja pyysi sitten, että kierroksen päätyttyä häntä odottaa viisi Bemaria klubitalon parkkipaikalla.

”Toteutuu”, sanoi henki ja livahti takaisin pulloon.

Olli koetti pelata loput reiät niin vähillä lyönneillä kuin mahdollista ja kiirehti 18. reiän jälkeen
parkkipaikalle, jossa Lipponen, Tuomioja, Mönkäre, Kalliomäki ja Heinäluoma seisoivat.

”Mitä hittoa”, sanoi Olli,
”pyysin viisi Bemaria, enkä viittä demaria.”

”Luuletko, että minä pyysin 25-senttistä junaa?”

29.01.2021VitsitJaa
Matemaatikko, fyysikko ja asianajaja olivat työhaastattelussa. Jokaiselle heistä haastattelija esitti yksitellen yhden kysymyksen.
– Paljonko on 1+1, haastattelija kysyi.

Matemaatikko: Esitti käyränsä ja laskutoimituksensa, jonka mukaan se on noin kaksi.
Fyysikko: Ilmoitti kaavojensa ja liitutaulun avulla, että teoriansa mukaan tulos ei voi olla muu kuin kaksi.
Asianajaja: Sulki oven perässään, laittoi ikkunan sälekaihtimet kiinni ja irroitti puhelimen seinästä ja kuiskasi haastattelijalle.
– Paljonko haluaisitte sen olevan?
02.09.2023VitsitJaa
Vuoden 2020 mullistavimmat uutiset:

Joka kymmenennellä peruskoululaisella on kotonaan herätyskello, jossa on valmistusvirhe.
Lähde: Opettajain liitto

Uutta biologian alalta: Reilu 45% koirista käyttää pääravintonaan äidinkielen kotiaineita.
Lähde: Äidinkielen opettajien liitto

Suomen nuorisoa mollataan suotta. Yli 50% nuorisosta on itse asiassa pesäpallon innokkaita ystäviä.
Lähde: Poliisi

02.01.2021VitsitJaa
Chuck Norris sai kerran
happy mealin itkemään.

12.01.2023VitsitJaa
Mikä on arvokkain kala?
– No kultakala tietenkin
28.01.2023VitsitJaa
Kaksi krokotiilia tapasivat kaislikossa ja keskustelivat aterioistaan.

Ensimmäinen sanoi:
– Söin naislähetyssaarnaajan, hän se oli pehmeä.

Toinen krokotiili sanoi:
– Minä taas söin suomalaisen AY-johtajan, ja hän vasta pehmeä oli.

Ensimmäinen ihmetteli:
– Miten niin?
– No hänellä ei ollut lainkaan selkärankaa.
11.03.2023VitsitJaa